Vídeo guanyador de “Jo també vull ser científica”

Vídeo realitzat per els alumnes Jaume Benejam i Gerard Pons de 1r de batxillerat del IES M. Àngels Cardona.

Guanyadors a nivell autonòmic de la categoria de Secundària, Batxillerat i Cicle Formatiu.

En aquest enllaç de la pàgina d’ podeu consultar els guanyadors i finalistes de les tres categories a concurs

Guanyadors del concurs “Jo també vull ser científica” d’IBSTEAM

Felicitacions a en Jaume Benejam i Gerard Pons de 1r de Batxillerat, guanyadors del concurs “Jo també vull ser científica”, organitzat per IBSTEAM amb un video sobre les dones científiques.

Ara tindran l’oportunitat de participar a la fase Internacional.

Aquest concurs, a nivell de les Illes Balears, ha estat enmarcat en el 11F, dia de la Nena i la Dona a la Ciència. La Comissió de Coeducació del centre i l’assignatura d’Informàtica han organitzat la participació dels alumnes de 4t ESO i 1r Batx.

La nostra enhorabona a tots els participants !!

Fira HORECA

Aquesta setmana hem tingut una activitat molt enriquidora!!! Un grup d’alumnes d’hoteleria i turisme han participat a la fira d’HORECA que es celebra cada any a Mallorca, han mostrat les seves habilitats elaborant uns còctels i unes piruletes amb nitrogen líquid. Tota una experiència i una forma diferent d’aprenentatge.

Per altra banda, els professors han pogut compartir vivències amb altres centres.

Aprofitam per donar les gràcies al CIF_juniperserra,  per preparar tots els ingredients i estris per dur a terme aquestes pràctiques, mil gràcies.