Sessions informatives del Centre Municipal Universitari

Des del Centre Municipal Universitari de l’Ajuntament de Ciutadella s’han organitzat diferents sessions informatives per a l’alumnat i famílies de segon de batxillerat i de grau superior:

• QUÈ M’INTERESSA DE LES PREINSCRIPCIONS UNIVERSITÀRIES?

Sessió informativa sobre els tràmits de preinscripció i matrícula a les universitats, especialment a… Llegeix més»

Braçoletes Abraça la diversitat

Durant el pati d’avui, dia 17 de maig, Dia Internacional contra la LGTBIfòbia, alumnat del centre, acompanyat de membres de la Comissió de Convivència i Coeducació, han repartit braçoletes amb els colors de la bandera LGTBI. També el nostre professorat ha volgut sumar-se a la iniciativa i han lluït les braçoletes reivindicatives.

Per un centre i una societat sense cap discriminació ni atac per motius d’orientació i identitat sexual, ABRACEM LA DIVERSITAT!!