Restaurant Gastro MAC – dijous

Com fer una reserva?

Podeu reservar enviant un email a :   reservesrestaurant@iesmacardona.cat

indicant en l’assumpte de l’email la data que es vol fer la reserva.

La reserva de taula és de 10 comensals com a màxim (si són 12 comensals seran dues taules de 6)

Heu de posar un telèfon de contacte per possibles imprevistos en el correu enviat.

Les places són limitades, per tant, les reserves no quedaran confirmades fins que rebeu un correu de confirmació de la reserva.

Per motius pedagògics i d’horari d’alumnat i professorat l’entrada és a partir de les 13:45h.

No es permet l’entrada al menjador passades les 14:30h , i el servei acabarà a les 16h aproximadament.

Com fer una reserva?

Podeu reservar enviant un email a :   reservesrestaurant@iesmacardona.cat

indicant en l’assumpte de l’email la data que es vol fer la reserva.

Menú dels dijous

TEMPORALMENT TANCAT PER RESTRUCTURACIÓ D'HORARIS