Inscripcions II Concurs de Disfreses Carnaval 2026

Recordau que dies 9, 10 i 11 de febrer, al segon pati, us podeu inscriure al II Concurs de Disfresses del MAC. Trobareu una taula d’inscripcions a l’entrada del centre.
I si guanyau el concurs? En la categoria de disfressa individual el primer premi són dues entrades per anar al cinema, i en la categoria de grup el premi serà un berenar a la cantina.
Us animau?
.

🍋 L’esforç floreix a l’HortMac

Des de l’Equip d’Horta, en col·laboració amb la Comissió de Medi Ambient, ens fa molta il·lusió compartir que l’esforç del curs passat, on sembràrem 12 arbres fruiters, ja té recompensa: hem collit les primeres llimones del pati! Aquests fruits s’han estrenat de la millor manera possible, servint de base per a una llimonada magnífica elaborada pel Taller de Cuina del Departament d’Orientació.

Volem aprofitar aquesta collita per fer-ne una reflexió. Igual que la tasca docent, l’horticultura ens recorda que els resultats més importants no són immediats. Educar, com sembrar, requereix esforç, paciència, cura constant i una dedicació que sovint triga a florir. Però, amb temps, el compromís es transforma en èxit.

Amb aquesta iniciativa, continuem fomentant el gust per la natura, l’alimentació saludable i de proximitat al nostre centre. Gràcies a tota la comunitat per creure en aquest projecte!

📸 Fotografia (llimonada): Marta Ezquerro Puerta

L’IES M. Àngels Cardona a la Fira d’ensenyaments Superiors

Els dies 30 i 31 de gener, el nostre centre va participar activament en la Fira d’Ensenyaments Superiors per presentar la nostra oferta de Grau Superior:

  • Direcció en Cuina
  • Administració i Finances

Gràcies a tots els que ens vau visitar i us vau interessar pel vostre futur amb nosaltres. Som FP, som futur!