Darrer dia intercanvi Tortosa

💫Divendres va finalitzar l’intercanvi de català amb els alumnes de l’IES Dertosa @institutdertosa.

🧑‍🤝‍🧑Ha estat una activitat que ha possibilitat crear unes relacions d’amistat que, segurament, perduraran en el temps, l’inici d’un vincle entre els dos centres i, també, el coneixement d’entorns diversos, tant a Tortosa com a Ciutadella.

A més, de moltes experiències compartides: sortida en 🚣‍♀️caiac a l’Albufera des Grau, 🏊‍♀️ a Macarella i Macarelleta i un bon 🥪dinar a Sant Joan de Missa!

Gràcies als diferents departaments del centre per la seva col·laboració en la realització d’aquestes activitats!

Les 7 R de ca meua.

Na Clàudia Rodríguez Bosch, de E1C, va participar de forma voluntària al concurs organitzat per Apadrina la ciencia & Merck en el certamen “Tod@as somos cientific@s, La sostenibilidad y las 3R”. Sota el marc de la regla de les 3R, ella va ampliar-ho a les 7R, explicant diferents exemples des de casa seva.

Aquesta setmana es pot visualitzar el vídeo al televisor de l’entrada del centre. Enhorabona per la teva implicació, Clàudia.

Matrícules d’Honor a FP 2023-2024

🙌 Felicitam a les dues alumnes del nostre centre que han obtingut matrícula d’honor en els estudis de FP,  Mar Melià Hidalgo  en el Grau Superior d’Administració i Finances  i na Júlia Salord Ferré  en el Grau Superior en Direcció de Cuina.

🌟 El nostre reconeixement a l’excel·lència d’aquestes alumnes, al seu esforç constant i bona feina en els estudis que els han possibilitat poder aconseguir aquests excel·lents resultats.
🌈 Els desitjam que la seva vida segueixi plena d’èxits com aquest!

ENHORABONA!!!