Matrícules d’Honor de Batxillerat 2023-2024

🙌 Felicitam als quatre alumnes del nostre centre que han obtingut matrícula d’honor en els estudis de batxillerat, Aina Mesquida Bonet, Mar Pons Estada, Pau Riudavets Cortés i Marc Triay Jover.
🙌 Feim extensible la mateixa felicitació als alumnes que han obtingut un expedient de batxillerat superior a 9, Michael James Arias, David Dinarés, Pere Gelabert, Laia Gomila, Mar Jofre, Maria Rincón i David Sabater.

🌟 El nostre reconeixement a l’excel·lència d’aquests alumnes, al seu esforç constant i bona feina en els estudis que els han possibilitat poder aconseguir aquests excel·lents resultats.
🌈 Els desitjam que la seva vida segueixi plena d’èxits com aquest!

ENHORABONA!!!

Pràctiques a Bordeaux

Bordeaux

La setmana passada el nostre alumne de grau mitjà,  Ricardo Mercadal, va començar les seves pràctiques professionals al Lycée Condorcet de Burdeos, on hi romandrà un mes.

Aquest nou soci es deu a un job shadowing que unes professores del nostre institut van fer l’any passat.

Segur que serà una experiència molt enriquidora!