Curs 2018-2019. Alumnes amb matrícula d’honor a batxillerat

Felicitam a les quatre alumnes del nostre centre que han obtingut matrícula d’honor en els estudis de batxillerat, Júlia Bosch, Mar Bosch, Marta Meler i Aina Rotger.

Felicitació que feim extensible també a les altres cinc alumnes que han obtingut una nota superior a 9, Auria Barros, Judith Carrasco, Paula Casasnovas, Maitane Íñiguez i Ester Moll.

El nostre reconeixement a l’excel·lència d’aquestes 9 alumnes de més de 9!   ENHORABONA!!!

Cultura folklòrica a EF

18/01/2019

Treballant la cultura folklòrica, a EF es va practicar el fandango, coincidint amb el mes de gener amb la diada de Sant Antoni.

Proves cangur 2019

A continuació teniu alguns trets de com seran les proves, a falta de convocar oficialment les proves amb unes bases que ho reglamentin tot.

Novetats i característiques d’aquesta edició, primària, 1r d’ESO i 2n d’ESO:

• La Prova Cangur serà el dijous 21 de març o en dates… Llegeix més»