I ara sí…ja podem veure els vídeos del concurs sobre la higiene de mans

Si recordeu, dia 5 de maig les nostres alumnes guanyadora (Maria del Mar Florit Torrico) i finalistes (Mariona Taltavull Cotsos i  Carme Rodríguez Marquès) del concurs organitzat pel Grup d’Higiene de Mans de l’Hospital Mateu Orfila, van recollir els premis corresponents. També el nostre IES com a centre escolar de l’alumna guanyadora va rebre un dispensador automàtic de gel desinfectant que de ben segur li farem un bon ús!

La resta d’alumnes de les assignatures d’Anatomia de primer de Batxillerat i de Biologia de segon de Batxillerat que van participar, també van fer produccions que estan molt bé i que mereixen que els vegem. Així que, aprofitant la disposició dels organitzadors del concurs a compartir amb nosaltres el vídeo que han  editat amb els millors moments de tots els Tik Tok participants, podem fer un bon repàs a tot el que han treballat. Esperem que xaleu molt mirant-los.

Recordeu que la higiene de mans salva vides…No ho escampis!