Alumnes de 1r de Batxillerat a les trobades Mediterrànies ALBERT CAMUS

11/01/2021
Un any més, i ja van tres de consecutius, amb el alumnes de 1r Batxillerat de Literatura Universal, acompanyats aquest cop pel professor de Filosofia Joan Rosselló, hem participat en les activitats del Projecte Educatiu per als estudiants que es desenvolupen en el marc de Trobades Mediterrànies Albert Camus.

En aquesta edició hem pogut gaudir del magnífic documental de Luis Ortas Pau Albert Camus a Menorca (es pot veure a Filmin) i participar en la posterior xerrada col·loqui a càrrec de Josefina Salord, experta en Camus i les seves arrels menorquines, el dossier didàctic elaborat per la qual ens va ser lliurat per aprofundir en l’autor i l’obra. Un veritable plaer i unes activitats ben valorades tant pels alumnes com pel professorat.

Agrair una vegada més la bona organització a càrrec de Carlos Domínguez, coordinador de les Trobades, així com incloure l’enfocament educatiu per als estudiants de Menorca i les facilitats per poder desplaçar-nos fins a Sant Lluís, a la sala polivalent Albert Camus, a càrrec de l’organització.

Us deixam amb un dels pensaments mediterranis, vitalistes, de l’autor.

“Em vaig adonar, malgrat tot, que en mig de l’hivern hi havia dintre meu un estiu invencible”. L’estiu, 1953 Albert Camus