Visita a l’observatori astronòmic

La setmana passada l’alumnat de 4t d’ESO des de l’assignatura de Biologia i Geologia va fer una visita guiada a l’observatori astronòmic municipal de Ciutadella. Sortida oferta pel programa Obrint Portes, gràcies a la qual l’alumnat participant va poder visitar les instal·lacions de l’observatori de la mà d’en Javier Ares Garcia. Fundador i director de Polaris Menorca i gran coneixedor del cel nocturn, qui va compartir amb el nostre alumnat part dels seus grans coneixements de l’Univers. Alhora que els va transmetre el seu amor i compromís per protegir el cel de l’illa, perquè tots nosaltres puguem continuar gaudint d’aquest cel nocturn tan meravellós que tenim a Menorca. Regal que entre tots hem d’intentar preservar.

 

Campanya llaços daurats

Dia 15 de febrer, va ser el Dia Mundial Contra el Càncer Infantil. Per aquest motiu dia 14 de febrer la Comissió de Salut en col·laboració amb l’Associació de pares i nens amb càncer de Balears (ASPANOB) va encetar una campanya per a omplir d’alegria als nens que pateixen aquesta malaltia. La finalitat era fer arribar missatges d’ànim als fillets i adolescents que pateixen la malaltia i als que tenen cura d’ells.

Per aquest motiu una cadena de llaços daurats es va emplenar d’escrits i frases motivadores dels nostres alumnes. Demostrant la sensibilitat i empatia del nostre centre amb els que es veuen afectats. Moltes gràcies a tots els que heu col·laborat!