1r Batxillerat. Viatge Universitats

Un any més l’alumnat de batxillerat és a Barcelona realitzant activitats d’orientació,  visitant diferents Universitats i el Saló de l’ensenyament, on poden trobar moltíssima informació sobre els estudis superiors que podran realitzar una vegada acabat el batxillerat.

Els alumnes de 1r de batxillerat estan aprofitant molt les visites on alumnes universitaris de Ciutadella ens han guiat per les seves Universitats i ens han explicat les seves experiències.

Avui seguim les visites amb 1r de batxillerat i arriben els de 2n per gaudir també d’aquesta experiència.

Activitat IKEA a 2n ESO

Per tancar la situació d’aprenentatge de tecnologia “Quin és l’èxit d’IKEA?” els alumnes de 2n d’ESO han rebut la visita de 3 representants d’IKEA.

L’activitat ha començat amb una divertida competició entre els professors per veure qui muntava més ràpid un dels mobles més característics de la marca. Ha seguit una exposició de les fustes que treballa l’empresa sueca i per acabar, les preguntes preparades per part dels alumnes.

Moltes gràcies @ikea_baleares_canarias per la jornada i els regals.