Primer premi en l’Olimpiada d’Història de l’Art de la UIB

David Sabater Pons (1)

David Sabater Pons, alumne de 2n de batxillerat de l’IES M. Àngels Cardona, ha guanyat el primer premi de l’Olimpíada d’Història de l’Art de la UIB. Per segon any consecutiu un alumne d’aquest centre de Ciutadella ha quedat primer en aquesta olimpíada. L’IES M. Àngels Cardona ha obtingut el primer premi com a centre participant pels resultats aconseguits. En aquesta XIX Olimpíada d’Història de l’Art han participat 70 alumnes de 26 centres de les Illes Balears. L’alumne guanyador ha estat preparat pel professor d’Història de l’Art Santi Cardona Pons.

El premi que rebrà l’alumne és el següent:

• Matrícula gratuïta del primer curs a la UIB per al curs 2024-2025.

• Estada gratuïta durant el primer mes del curs 2024-2025 a la Residència d’Estudiants de la UIB, si l’estudiant té plaça a la Residència. Si no és resident, el premi es canviarà per un abonament individual anual a Campus Esport.

• Un xec regal de 250 euros en material informàtic, audiovisual, didàctic o bibliogràfic.

• Un obsequi de La Insular

• Dues entrades a CaixaForum Palma

• Un lot de catàlegs publicats per Fundació

Enhorabona de part de tota la comunitat educativa del IES M. Àngels Cardona.