Bústia LGTBIQ+

Bústia MAC-LGTBIQ+

lgtbiq@iesmacardona.cat

L’escola és un espai de convivència divers, inclusiu i integrador, on coexisteixen diferents formes de viure, de pensar, de sentir, i també d’estimar. La bústia LGTBIQ+ és un recurs al servei d’aquesta escola, destinat a garantir un entorn segur i acollidor per a tots els membres de la comunitat educativa.

Qualsevol denúncia, consulta, proposta, queixa o reflexió relacionada amb la comunitat LGTBIQ+ pot ser feta arribar, amb total llibertat i confidencialitat, a l’adreça de correu electrònic lgtbiq@iesmacardona.cat. El grup de suport LGTBIQ+ de l’IES M. Àngels Cardona recollirà i gestionarà aquestes comunicacions de la manera més adequada possible, assegurant el respecte i la protecció dels drets de totes les persones involucrades.

Recorda que qualsevol situació d’LGTBIQ-fòbia també pot ser denunciada a través del Servei telefònic en Diversitat Sexual, Familiar i de Gènere a les Illes Balears, al número de telèfon corresponent. A més de la bústia LGTBIQ+ de l’escola, aquest servei proporciona una opció addicional per a aquelles persones que necessitin suport i assistència en relació amb qüestions d’LGTBIQ-fòbia.