Visita usuaris Carlos Mir

L’alumnat de 2ESO E, després d’haver visitat la fundació per persones amb discapacitat Carlos Mir, va rebre’n alguns usuaris per mostrar-los el nostre centre i les activitats que es fan a cada espai.

Finalment van compartir un berenar i una bona estona conversant.

Gràcies a tot el professorat que hi ha participat.

Graduació 2n Batxillerat 2024

Divendres, vam celebrar la graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat, un acte emotiu en què es va reconèixer la seva feina i la dels professors i tutors, així com el suport de les famílies que els han acompanyat en aquest camí.

Com va dir la directora, Maria Rebassa, “empreneu aquest nou camí que ara se us obre com qui escampa llavors amb l’esperança i el desig ardent que germinin i donin els fruits desitjats”.

Esperam que recordeu amb estima el vostre pas pel centre, que continueu arrelats al Maria Àngels Cardona i que sempre el sentiu com casa vostra.

Enhorabona!