Programa d’Acompanyament Escolar

La setmana han finalitzat les classes del Programa d’Acompanyament Escolar (PAE) i com cada trimestre ho hem volgut celebrar, organitzant un dia diferent. Aquesta vegada i donat que el temps ja acompanya, l’alumnat dels diferents grups ha pogut  gaudir de diversos jocs a la Platja Gran. Volem aprofitar l’ocasió per agrair el bon comportament i aprofitament de tot l’alumnat participant del programa i el compromís i dedicació de tot el professorat responsable.

Robòtica a 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO a “Tecnologia i digitalització” estan acabant el curs amb la situació aprenentatge CONTROLA EL ROBOT 🤖 i ens ho estem passant molt bé.

Enhorabona per les ganes i la motivació que hi poseu en cada un dels reptes!

També volem donar les gràcies als alumnes voluntaris de 3r d’ESO que s’han incorporat com a professors per ajudar-nos.

Intercanvi 3r ESO amb Tortosa

Aquests dies tenim a Ciutadella els companys de l’intercanvi de 3r d’ESO de l’IES Dertosa (Tortosa), un intercanvi del projecte “Parlem català”.

S’estan duent a terme diferents activitats, com la visita a la Catedral i al Museu de Menorca, la rebuda institucional a l’Ajuntament de Ciutadella i un taller de pastissets, realitzat al nostre centre.