Intercanvi Inca. 3r dia

I avui finalitzem una de les experiències més enriquidora i que per molt temps recordaran els nostres alumnes d’E3: l’intercanvi amb els alumnes de l’IES Berenguer d’Anoia, del programa Parlem Català.

Pel mati hem tingut el privilegi d’endinsar-nos en la Ciutat de Palma més històrica on a diferents monuments ens han explicat les seves llegendes: a l’Ajuntament, al convent de Santa Clara, a l’Església de Sant Francesc…i hem pogut gaudir d’un bon passeig pels carrers estrets del casc antic.

I, com tot viatge, té un final; arribem a l’IES i s’acosta el moment del comiat, d’algunes llagrimetes, de moltes abraçades i d’un… Fins aviat companys!

Gràcies a tot l’alumnat per la vostra estada i acollida i, en especial, als professors Elena, Joana i Rubén.

Ara sí…tanquem el teló.