Mar Pons Estada, entre les millors notes de EBAU de Balears

Divendres dia 5 de juliol es va celebrar en el Consolat de Mar un acte de reconeixement als estudiants de Balears amb les millors notes de l’ EBAU del curs 23/24. Aquest acte va ser presidit per la presidenta del Govern Balear, Marga Prohens, i acompanyada pel conseller d’educació, Antoni Vera, i el rector de la UIB, Jaume Carot.

Na Mar Pons Estada, alumna del nostre centre, ha obtingut una de les millors qualificacions de Balears, a l’acte també van assistir dos alumnes menorquins, na Natàlia Yarema, de l’IES Cap de Llevant i en Pau Vinent, de l’IES Joan Ramis, aquests tres alumnes han obtingut les millors notes d’accés a la Universitat de Menorca.

L’esforç i la constància els ha fet arribar a assolir un dels molts èxits que els esperen.

Enhorabona per aquest reconeixement.