Concurs Coc’n Roll

En començar a l’institut al nostre centre és habitual obsequiar a l’alumnat nouvingut de 1r d’ESO amb un Coc’n Roll. Per altra banda, aquest també es posa a la venda a preu de cost per a qualsevol altra persona del centre que el vulgui comprar. Amb l’objectiu de poder dur el berenar, i evitar fer despesa de plàstics i altres embolcalls contaminants.

El logotip d’aquest Coc’n Roll es renova cada curs escolar, a través d’un concurs, que gestiona la comissió de Medi Ambient i l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnat) on tot l’alumnat del centre pot participar amb la seva proposta de disseny.

Aquest any el disseny guanyador ha estat el de l’alumna Hera Castell Escolano del grup de 1r d’ESO-A. A qui volem donar l’enhorabona.

Agraïm també a tot l’alumnat participant pel seu interès i esforç.