Procés Adscripció 6è Primària

PORTES OBERTES

Si encara no ens coneixeu aquí teniu una petita presentació del nostre centre.

Què és i a qui va dirigit?

És un procés en el que hi participen els alumnes de 6è d’Educació Primària que han de continuar estudis a un altre centre (centre destí) de la línia d’adscripció corresponent. Es tracta d’un procés d’adscripció múltiple, és a dir, els alumnes poden indicar el seu ordre de preferència per als centres de destí de la línia d’adscripció.

Presentació de sol·licituds

• S’ha d’accedir al procés d’adscripció a través del servei d’escolarització.
  •  El període per presentar sol·licituds es realitza normalment el mes de març.

Consulta les dates del procés a tràmits actuals

LListes de puntuació provisional

• Els resultats provisionals es publiquen aproximadament un mes després de la presentació de la sol·licitud.

Reclamació i resolució de reclamacions

• S’han de realitzar al centre sol·licitat en primera opció uns dies després de la publicació dels resultats provisionals.

Llistes definitives

• Les llistes definitives es publiquen generalment el mes de maig.

Calendari d'Escolarització 2021-2022