Compra de Chromebooks

INFORMACIÓ DE COMPRA CURS 2023-2024

Benvolgudes famílies d’alumnes d’ESO,

En el marc del programa MACTAC que des de fa cinc cursos desenvolupa el nostre centre, els nostres alumnes utilitzen un ordinador chromebook com a eina de treball durant tota l’etapa educativa d’ESO a l’IES Maria Àngels Cardona. Si no és que ja en teniu, la compra de l’ordinador és un requisit en el moment de realitzar la matrícula ja que haureu d’adjuntar el corresponent justificant que obtindreu durant el procés de compra.

L’alumnat que ja tenia chromebook propi en el centre de procedència només necessitarà la llicència de google:

• Matriculats a 1r d’ESO la paga el centre amb el Pla de reutilització de material didàctic.

• Nous matriculats a 2n, 3r o 4t d’ESO han de comprar la llicència a través de la web d’Icono.

Per tal de facilitar-vos la compra del chromebook i/o llicència, l’empresa que els comercialitza (no poden adquirir-se en botigues convencionals) ha habilitat una pàgina web que us permetrà fer la compra en línia: https://www.iconoedu.com/ca/acces-centres. Haureu d’introduir el codi del nostre centre: 07000844. Aquesta botiga online estarà oberta des de l’1 de juny fins al 15 d’agost.

En aquesta web podeu:

• Comprar el Chromebook i, opcionalment, uns Plans de servei ampliat.

• Consultar informació referent al chromebook.

• Veure les diferents opcions de compra.

Per més informació o aclariments de possibles dubtes ICONO està a la vostra disposició. Telf. 971379088 – Email: educacio@icono.cat

Teniu a la vostra disposició un tutorial del procés de compra:

Tutorial de compra

Coordinació MACTAC

Tutorials molt útils per als alumnes