Compra de Chromebooks

COMPRA DE CHROMEBOOKS PER AL CURS 2021/2022

Estimades famílies d’alumnes d’ESO,

En el marc del programa MACTAC que des de fa quatre cursos desenvolupa el nostre centre, els nostres alumnes utilitzen un ordinador chromebook com a eina de treball. Així, les famílies d’ESO haureu d’adquirir el vostre propi Chromebook, que s’utilitzarà durant tota l’etapa educativa d’ESO a l’IES Maria Àngels Cardona. La compra de l’ordinador és un requisit en el moment de realitzar la matrícula ja que haureu d’adjuntar el corresponent justificant que obtindreu durant el procés de compra.

Per tal de facilitar-vos la compra de l’ordinador, l’empresa que els comercialitza (no poden adquirir-se en botigues convencionals) ha habilitat una pàgina web que us permetrà fer la compra en línia: https://www.iconoedu.com/ca/acces-centres. Haureu d’introduir el codi del nostre centre: 07000844.  Aquesta botiga online estarà oberta des del 1 de juny fins el 10 d’agost.

En aquesta web podeu:

• Comprar el Chromebook i altres productes opcionals (accessoris i Plans de servei ampliat).
  • Consultar informació referent al chromebook i als altres productes.
  • Veure les diferents opcions de compra: al comptat o amb finançament.
  • Per més informació o aclariments de possibles dubtes ICONO està a la vostra disposició.

Telf. 971379088 – Email: educacio@icono.cat

Teniu a la vostra disposició uns tutorials del procés de compra.

Altres documents informatius proporcionats per ICONO:

Joaquim Llorens

Coordinador MACTAC

Tutorials molt útils per als alumnes