Col·laboració de Bynari Menorca SL amb el Departament d’Administració i Gestió

Col·laboració de Binary Menorca SL  amb el Departament d’Administració i Gestió per incorporar ACTIVA ERP en el cicle de grau superior.

El passat divendres 3 de juny de 2022, l’empresa Binary Menorca SL i  el nostre centre vam acordar incorporar el programa de gestió integral d’empreses ACTIVA ERP en la formació dels nostres alumnes de grau superior d’Administració i Finances.

Agraïm molt a Binary la seva bona predisposició a col·laborar en el nostre projecte educatiu i totes les facilitats que ens ha donat per poder incorporar aquesta nova eina.

Visita professorat de l’IES Sa Blanca Dona d’Eivissa

IES blanca Dona

El passat dia 9 de juny, 4 professors de l’IES sa BLANCA DONA d’Eivissa van visitar el Departament d’Administració i Gestió del nostre centre amb l’objectiu de conèixer com s’estan implementant els projectes i reptes que s’estan duent a terme amb l’alumnat dels cicles formatius de grau mitjà de Gestió Administrativa i de grau superior d’Administració i Finances i com s’està enfocant el tractament de les competències transversals i l’avaluació per resultats d’aprenentatge.

La visita va permetre un intercanvi d’experiències que serà molt profitossa per millorar la nostra tasca docent.