Entrega del premi “Jo també vull ser científica”

🏆  Dilluns es van lliurar els premis del concurs d’IBSTEAM “Jo també vull ser científica” i en la categoria de Batxillerat el premi va ser per als nostres alumnes de 1r de Batxillerat, Jaume Benejam i Gerard Pons.

💼  A l’acte van assistir la directora general de Primera Infancia, Innovació i Comunitat Educativa, n’Amanda Fernández i el delegat d’Educació a Menorca, Joan Marquès.

🔭 A més a més dels premis per als alumnes, una part del premi per a la classe consistia en una conferència de la galardonada científica Alicia Sintes que va ser molt interessant, sobretot per als alumnes que volen estudiar Física i que segueixen la trajectòria investigadora de n’Alicia.

🔍  També van realitzar un taller de Realitat Augmentada, impartit per en Luís Garcia i en Juanjo Ruiz, d’IBSTEAM.

🔝 Moltes gràcies per aquesta experiència!