Xerrada de la Creu Roja a 3r ESO

Durant els dies 5, 6 i 7 d’abril tots els grups de tercer d’ESO van tenir l’oportunitat de conèixer de primera mà la feina que realitza el voluntariat a Creu Roja.

La coordinadora d’aquesta entitat a Ciutadella, na Rosa Torres Salord, els va explicar tots els projectes que tenen en marxa i va destacar com sense la implicació de les persones voluntàries seria pràcticament impossible tirar-los endavant.

Va ser una xerrada molt interessant, que tal vegada pot servir per animar el nostre alumnat a participar de l’experiència de fer un voluntariat, sens dubte una experiència molt gratificant!

Panera pro viatge 4t ESO

😳😳😳I tot això per 1€?!

Oh, yeah, baby! 😎 1 eurito de no res!

Havíeu vist mai unes paneres més espectaculars? Segurament no! L’alumnat de 4t ho està donant tot i més. Han hagut de viure més temps de la seva ESO amb 😷 que sense i, ara, finalment, aquestes grans persones tenen l’oportunitat d’anar de viatge de final d’etapa. Es mereixen aquest viatge i TU ET MEREIXES UNA D’AQUESTES PANERES! 🍫🍷📗🖊🖌🖍 Inverteix en la teva felicitat!