I ara… també hem guanyat el concurs internacional de “Jo també vull ser científica”

Avui hem assistit al concurs Internacional de “Jo també vull ser científica”, organitzat per IBSTEAM, on també participaven vídeos d’alumnes de Finlàndia i Itàlia.

Estem molt contents de poder-vos explicar que ha estat el nostre vídeo realitzat per en Gerard Pons i en Jaume Benejam, de 1r batxillerat, el guanyador absolut d’aquesta edició. Per unanimitat tots els jurats dels diferents països han escollit aquest vídeo com a millor, donant-li la màxima puntuació possible.

Enhorabona a en Jaume i a en Gerard per tant bona feina!!

Enllaç al vídeo guanyador

Sortida voluntària de 1r ESO al observatori astronòmic

El passat 7 de febrer al fosquet, un grup d’alumnes  de primer d’ESO va visitar l’observatori astronòmic de Ciutadella de la mà del professorat responsable de l’assignatura de Biologia i Geologia i de Juanlu Pons, professor  encarregat de mostar els secrets del cel nocturn. Aquesta era una activitat voluntària que estava planificada pel mes de novembre però que es va haver d’ajornar degut al mal temps. L’alumnat va poder observar de molt a prop el relleu de la LLuna i les principals constel·lacions d’hivern.