Carnaval a l’IES M. Àngels Cardona, segur i sostenible!

El proper divendres 25 de febrer celebrarem Carnaval al nostre centre. Tant l’alumnat com el professorat que vulgui venir al centre disfressat ho podrà fer, sempre seguint de manera rigorosa les recomanacions sanitàries de la Comissió de Salut

Aquí les teniu:

1. No es podrà tenir la cara tapada, és a dir, estarà prohibit dur màscares o accessoris que tapin la cara. En tot moment la cara sempre haurà d’estar visible per comprovar que es duu la mascareta higiènica ben posada dins els edificis del centre (ja sabeu que a partir de dijous  deixarà de ser obligatori fer ús de la mascareta als espais exteriors).

2. Les distàncies s’hauran de mantenir a l’aula i al pati (com feim cada dia).

3. La disfressa haurà de permetre una bona higiene de mans.

4. S’hauran d’evitar les aglomeracions. En cap cas es podrà fer una desfilada de persones disfressades.

També, des de la Comissió de Medi Ambient ens recomanen, a tota la comunitat educativa, fer un Carnaval més sostenible. Mirau el vídeo que ha realitzat un alumne del centre, us donarà moltes idees.