I ara que arribem a final de curs … els alumnes d’Anatomia Aplicada 2 reflexionen sobre la pandèmia

Com ja vàrem anunciar, hem arribat a la tercera edició de la tasca «Aprenent som uns artistes!». I aquest curs tenim dos videoclips… i ha arribat el moment de presentar el segon.

Hem esperat fins a final de curs per estrenar en primícia absoluta la segona de les cançons titulada «El nou hit mundial parlant de la Covid-19!». Alguns dels alumnes d’Anatomia Aplicada 2 reflexionen i fan un bon repàs del que ens ha passat des que la pandèmia va entrar en la nostra vida, de com ens l’ha canviada i dels desitjos de superar la situació.

Van recorrent situacions viscudes a nivell familiar, hospitalari, social… i que inevitablement ens resulten familiars. De ben segur una descripció de la història que ens ha tocat viure com a societat, un registre del que han sentit uns joves davant de l’adversitat que ha suposat enfrontar-se a una pandèmia… i tot plasmat d’una forma fresca i desenfadada.

Per acabar fan un reconeixement a totes les persones que han aportat el seu esforç per fer front a la pandèmia i per intentar dur una vida el més normalitzada possible, especialment als sanitaris… i al professorat que ha fet possible continuar l’activitat acadèmica.

Gràcies a vosaltres, alumnes, per haver estat tan pacients durant aquests dos cursos de pandèmia!