Activitats creatives dels alumnes de Literatura Universal

De les diverses activitats creatives que es van proposar als alumnes de Literatura Universal de 1r de Batxillerat  per celebrar Sant Jordi varen triar l’elaboració d’una història en grup partir de títols de llibres, tot prenent de model el vídeo de la llibreria Mitjans Llibreria Mitjans Sant Jordi 2021: Descobreix, llegeix, somia, imagina…. L’activitat es va desenvolupar en tres sessions. En la primera sessió, els tres grups van seleccionar i ordenar per títols els llibres que havien portat de casa i els que van prendre en préstec de  la biblioteca del centre, alhora que creaven la història que al final de la sessió van explicar als companys. En la segona sessió, es van distribuir pels espais oberts del centre i van enregistrar-ne el vídeo. I finalment en la tercera sessió, els vam visualitzar a l’aula i vam aplicar la dinàmica d’amics crítics per aportar-hi suggeriments i millores, algunes de les quals es van aplicar. L’activitat ha estat ben valorada pel grup, van xalar i van agrair aquests tipus de propostes creatives. Esperem que us agradin!