Dia de l’EF al carrer

28/04/2021

Els grups de E4E i E2E han celebrat el Dia de l’EF al carrer. A continuació en teniu una petita mostra del que han fet.

PROJECTE ERASMUS + EuroFP Balears V

Des de dia 6 d’abril en Biel és a la ciutat de Bolonya d’Itàlia realitzant unes pràctiques com alumne acabat de titular fins el proper 10 de maig.
Són un total de 5 setmanes per realitzar pràctiques en un restaurant, el Castiglione Ristorante Pizzeria.
La seva experiència… Llegeix més»

Taller sobre salut mental

28/04/2021

El passat dijous 22 d’abril els alumnes de primer de batxiller van participar a un taller sobre salut mental. Des de l’associació Obertament Balears, a partir de testimonis i experiències reals, es vol fomentar un canvi d’actituds i comportaments socials per tal de lluitar contra l’estigma i els prejudicis sobre la salut mental.

Va ser una sessió molt interessant!