Participem als PREMIS ICAPE

Un anys més els alumnes del Cicle Formatius de Grau mitjà de Gestió Administrativa, han participat en el concurs PREMIS ICAPE als millors projectes empresarials per als estudiants de Formació Professional té la finalitat de difondre i promoure el disseny i la creació d’empreses entre l’alumnat de les Illes Balears.

Aquesta primera convocatòria dels Premis Icape JEP vol reconèixer els millors projectes empresarials creats durant aquest curs dins el programa Joves Emprenedors Professionals.

El jurat ha triat el vostre projecte Flip Flap, com un dels millors d’aquesta edició dels Premis Icape. Us volem dir que estam molt contents del treball fet durant aquest curs, i que us hagueu esforçat tant a fer una bona presentació que reflecteix a la perfecció la feina feta durant aquests mesos.

El premi és un accèssit valorat en 300 €.

A continuació podreu veure el vídeo amb el qual el jurat ha valorat el projecte.