Les nostres científiques

19/02/2021

Les professores que treballen les àrees de ciències són les referents més properes del nostre alumnat i s’han volgut sumar al Dia Internacional de la Dona i la Filleta en la Ciència, fotografiant-se a les Escales de les Dones i la Ciència.

Us les presentem!

Pili Campins Garcia (Departament de matemàtiques), Maria Josep Rebassa Giménez (Departament de biologia), Maite Pons Gornès(Departament de matemàtiques), Maria Olga Bagur Bagur ( (Departament de matemàtiques), Rosa Rado Sánchez (Departament de biologia), Esther Soler Monzó(Departament de biologia) i Sandra Cerezo Peco(Departament de tecnologia).

Maria Antònia Seguí Serra (Departament de física i química), Fina Femenia Ortola (Departament de biologia), Maria Sucarrats Garriga (Departament de tecnologia), Inma González Sintes (Departament de física i química) i Clara Mercadal Taltavull (Departament de matemàtiques).

Dia internacional contra l’homofòbia en l’esport

19/03/2021
Avui divendres dia 19 de febrer és el Dia internacional contra l’homofòbia en l’esport. Els alumnes de segon d’ESO del nostre centre han fet la seva aportació a la commemoració a través d’aquestes imatges-cartells de sensibilització.
Clica damunt llegeix més per veure molts més cartells.
 L’ONU va triar aquesta data… Llegeix més»