Premis a l’excel·lència acadèmica a ESO 2021

Dijous dia 16 de desembre de 2021,  va tenir lloc l’acte de lliurament dels Premis a l’Esforç Personal i al Rendiment Acadèmic Excel·lent, que atorga el Govern Balear als alumnes d’educació secundària que al llarg de tota l’etapa d’ESO han obtingut uns excel·lents resultats acadèmics.  Aquest any els parlaments de les autoritats han estat en modalitat online degut a la situació sanitària.

A l’IES M. Àngels Cardona s’han otorgat 10 premis. Als alumnes que van fer els estudis d’ESO al nostre centre, Maria Bagur Bosch, Jéssica Cáceres Llorens, Emma Capó Moll, Rocío Díaz Garcia, Pau Forcada Rebassa, Caterina Moll Mascaró, Neus Torres Quevedo, Aurora Vegazo Sintes, i també als alumnes Guillem Bagur Moll i Gerard Pons Sucarrats, que actualment hi cursen estudis de FP i de Batxillerat.

Els donam l’enhorabona tant a ells com a les seves famílies.