Un Any més l’empresa DENIX S.A obre les portes a alumnes del batxillerat tecnològic

Com a activitat de final de curs els alumnes de Tecnologia Industrial de 1r de batxillerat Tecnològic del IES M. Àngels Cardona han tingut l’oportunitat de visitar la fàbrica Denix S.A. a Ciutadella.

Els alumnes de Tecnologia Industrial, sempre guiats per la mà de’n Toni Coll Coll, comptable de l’empresa, van anar veient i entenent tot el procés de fabricació de les peces, des del seus inicis en el disseny, el mecanitzat i fabricació de motllos, la fundició de les peces, el desbarbat, els banys electrolítics, el muntatge de les peces acabades, la zona de depuradora, stocks, magatzems, expedició de comandes, … a més ens van explicar les innovacions que estan fent per aconseguir millor qualitat en les peces.